DGCS SYSTEM Księga Przychodów i Rozchodów
Księga Przychodów i Rozchodów to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania DGCS System. Zastosowanie Księgi Przychodów i Rozchodów znacząco ułatwia pracę zarówno wykwalifikowanym księgowym, pracujących w biurach rachunkowych lub firmach, jak i osób prowadzących księgowość samodzielnie.
Ewidencje:
- księgi przychodów i rozchodów również KPiR dla rolników,
- sprzedaży i zakupu Vat,
- ryczałtu,
- w pełni obsługuje transakcje związane z obrotem złomem,
- czynności cywilno-prawnych,
- akcyzy,
- wyposażenia,
- możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
- automatyczne księgowanie dokumentów z modułów: fakturowanie, magazyn, delegacji, kadr i płac, środków trwałych, delegacji,
- zastosowanie wzorców księgowania do wpisów - domyślne dostarczane wzorce księgowania rozwiązują księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. faktury WNT zarówno towarów handlowych jak i inwestycyjnych oraz pozostałych, wynagrodzenia),
- rozbudowana wielowalutowość - wpisy mogą być wykonywane przez użytkownika w PLN jak również w innych walutach;
- aktualizacja kursów walut ze strony NPB oraz możliwość ręcznej edycji, automatyczne księgowanie różnic kursowych,
- możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
- szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat, możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności, tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań,
- łatwe przejście z Księgi Przychodów i Rozchodów na Księgę Handlową,
Rozliczenia:
- Księgi Przychodów i Rozchodów,
- rejestrów VAT,
- ryczałtu,
- Księgi RR,
Słowniki:
- zdarzeń gospodarczych,
- kontrahentów,
- stawek VAT,
- wzorców księgowań,
- walut,
- podatków akcyzowych,
- odstek,
- kont bankowych,
Inne:
- remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
- sporządzanie potrzebnych deklaracji (VAT, PIT i CIT),
- przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
- księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf),
- opcjonalne grupowanie księgowanych dokumentów w postaci paczek,
- moduł przelewy,
- moduł kasowy,
- import wyciągów bankowych,
- import danych z Księgi (DOS), Księgi Biznesmen.
Deklaracje:
- wysłanie bezpośrednio z programu e-deklaracji do Urzędu Skarbowego,
- wysyłanie najpopularniejszych e-deklaracji: VAT 7, VAT 7k, VAT 7d, VAT-7K i VAT-7D wraz z załącznikiem ORD-ZU (przyczyna korekty), VAT-UE, VAT-7, VAT-7K i VAT-7D wraz z załącznikami VAT-ZZ i VAT-ZT (dotyczące zwrotu podatku), PIT-11, PIT-40, PIT-4R, PIT-11 i PIT-40 wraz z załącznikiem PIT-R,
- zawiera kartotekę e-deklaracji,
- umożliwia otrzymywanie i przechowywanie potwierdzeń przyjęcia deklaracji przez US,
- posiada sprawdzone certyfikaty: UNIZETO CERTUM, Stowarzyszenie PEMI, POLCERT, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Sigillum,
- współpracuje ze wszystkimi programami księgowymi Infor System.
Wymagania systemowe:
- Procesor: minimum 1,5 Ghz
- Pamięć: 512 MB RAM
- Dysk: 500 MB
- System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8, 10, MacOS, Linux
- Serwer baz danych Firebird 2.5.xx dostarczany wraz z programem.
Cennik:
Pełna wersja | Aktualizacja | Dodatkowe stan. | Akt. dot. stan. |
---|---|---|---|
360,00zł - 1 firma | 200,00zł | 100,00zł | 100,00zł |
490,00zł - BR 10 firm | 290,00zł | - | - |
690,00zł - BR 30 firm | 390,00zł | - | - |
990,00zł - BR bez limitu firm | 490,00zł | - | - |
Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.