DGCS SYSTEM Księga Przychodów i Rozchodów

DGCS SYSTEM Księga Przychodów i Rozchodów

Księga Przychodów i Rozchodów to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny moduł przeznaczony dla firm i biur rachunkowych, prowadzących rozliczenia na podstawie uproszczonej księgowości. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży, posiada również rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania DGCS System. Zastosowanie Księgi Przychodów i Rozchodów znacząco ułatwia pracę zarówno wykwalifikowanym księgowym, pracujących w biurach rachunkowych lub firmach, jak i osób prowadzących księgowość samodzielnie.



Ewidencje:

  • księgi przychodów i rozchodów również KPiR dla rolników,
  • sprzedaży i zakupu Vat,
  • ryczałtu,
  • w pełni obsługuje transakcje związane z obrotem złomem,
  • czynności cywilno-prawnych,
  • akcyzy,
  • wyposażenia,
  • możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
  • automatyczne księgowanie dokumentów z modułów: fakturowanie, magazyn, delegacji, kadr i płac, środków trwałych, delegacji,
  • zastosowanie wzorców księgowania do wpisów - domyślne dostarczane wzorce księgowania rozwiązują księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. faktury WNT zarówno towarów handlowych jak i inwestycyjnych oraz pozostałych, wynagrodzenia),
  • rozbudowana wielowalutowość - wpisy mogą być wykonywane przez użytkownika w PLN jak również w innych walutach;
  • aktualizacja kursów walut ze strony NPB oraz możliwość ręcznej edycji, automatyczne księgowanie różnic kursowych,
  • możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
  • szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat, możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności, tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań,
  • łatwe przejście z Księgi Przychodów i Rozchodów na Księgę Handlową,

Rozliczenia:

  • Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • rejestrów VAT,
  • ryczałtu,
  • Księgi RR,

Słowniki:

  • zdarzeń gospodarczych,
  • kontrahentów,
  • stawek VAT,
  • wzorców księgowań,
  • walut,
  • podatków akcyzowych,
  • odstek,
  • kont bankowych,

Inne:

  • remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
  • sporządzanie potrzebnych deklaracji (VAT, PIT i CIT),
  • przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
  • księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf),
  • opcjonalne grupowanie księgowanych dokumentów w postaci paczek,
  • moduł przelewy,
  • moduł kasowy,
  • import wyciągów bankowych,
  • import danych z Księgi (DOS), Księgi Biznesmen.

Deklaracje:

  • wysłanie bezpośrednio z programu e-deklaracji do Urzędu Skarbowego,
  • wysyłanie najpopularniejszych e-deklaracji: VAT 7, VAT 7k, VAT 7d, VAT-7K i VAT-7D wraz z załącznikiem ORD-ZU (przyczyna korekty), VAT-UE, VAT-7, VAT-7K i VAT-7D wraz z załącznikami VAT-ZZ i VAT-ZT (dotyczące zwrotu podatku), PIT-11, PIT-40, PIT-4R, PIT-11 i PIT-40 wraz z załącznikiem PIT-R,
  • zawiera kartotekę e-deklaracji,
  • umożliwia otrzymywanie i przechowywanie potwierdzeń przyjęcia deklaracji przez US,
  • posiada sprawdzone certyfikaty: UNIZETO CERTUM, Stowarzyszenie PEMI, POLCERT, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Sigillum,
  • współpracuje ze wszystkimi programami księgowymi Infor System.

Wymagania systemowe:

  • Procesor: minimum 1,5 Ghz
  • Pamięć: 512 MB RAM
  • Dysk: 500 MB
  • System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8, 10, MacOS, Linux
  • Serwer baz danych Firebird 2.5.xx dostarczany wraz z programem.

Cennik:

Pełna wersja Aktualizacja Dodatkowe stan. Akt. dot. stan.
360,00zł - 1 firma 200,00zł 100,00zł 100,00zł
490,00zł - BR 10 firm 290,00zł - -
690,00zł - BR 30 firm 390,00zł - -
990,00zł - BR bez limitu firm 490,00zł - -

Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.