Podpis Elektroniczny Szafir
Podpis Elektroniczny KIR Szafir to możliwości składania deklaracji do ZUS za pośrednictwem Internetu, elektroniczna komunikacja z urzędami, rejestrowanie online baz danych w GIODO – te wszystkie czynności, regularnie wykonywane przez polskich przedsiębiorców, dzięki kwalifikowanemu podpisowi elektronicznemu Szafir, mogą odbywać się online.
W ramach współpracy z KIR oferujemy: dojazd do klienta, podpisanie umowy, złożenie wniosku, instalację podpisu na komputerze oraz szkolenie.
KIR oferuje firmom i instytucjom zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir. Rozwiązanie KIR sprawia, że e-dokumenty mają taką samą moc prawną jak ich papierowe odpowiedniki. Aplikacja Szafir, wchodząca w skład zestawu do składania e-podpisu, umożliwia również szyfrowanie i znakowanie czasem dokumentów elektronicznych. Dokument możemy zatem zabezpieczyć tak, aby nikt niepowołany go nie odczytał, a ponadto, dołączając opcję znakowania czasem, mamy pewność, że istniał on w momencie wskazanym w znaczniku czasu.
Zastosowanie podpisu elektronicznego:
- składanie e-deklaracji ZUS,
- składanie e-deklaracji podatkowych,
- podpisywanie umów,
- podpisywanie faktur elektronicznych,
- składanie ofert na przetargach,
- składanie dokumentów do urzędów tj. GIODO, CEIDG, KRS, urzędów administracji publicznej czy też urzędów patentowych.
Cennik:
Zestawy | 1 rok | 2 lata |
---|---|---|
Zestaw kwalifikowany bez czytnika:
|
198,00zł |
238,00zł |
Zestaw kwalifikowany standard:
|
238,00zł |
278,00zł |
Zestaw kwalifikowany mini:
|
248,00zł |
288,00zł |
Zestaw odnowieniowy (dla odnawiających certyfikat kwalifikowany):
|
138,00zł |
178,00zł |
Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.