DS Moja Firma KPIR

DGCS SYSTEM Moja Firma Księga Przychodów i Rozchodów

Księga Przychodów i Rozchodów to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny program przeznaczony dla firm, prowadzących rozliczenia na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży VAT, posiada rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania DS Moja Firma.





Wybrane funkcje:

  • księga przychodów i rozchodów,
  • ewidencja sprzedaży i zakupu VAT,
  • ryczałt,
  • środki trwałe, czynności cywilno-prawne,
  • akcyza,
  • wyposażenie,
  • możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
  • możliwość zapisu wydruków ewidencji i zestawień do PDF, XLS, CSV, XML, ODT i bezpośrednia wysyłka z programu e-mailem,
  • zastosowanie wzorców księgowania do wpisów,
  • księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. handlowych, inwestycyjnych, pozostałych, wynagrodzeń, paliw z podziałem na rodzaje urządzeń),
  • możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
  • szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat,
  • możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności,
  • tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań,
  • oblicza i drukuje roczny oraz miesięczny odpis amortyzacji metodą liniową lub degresywną,
  • nalicza amortyzację okresową (dla 3 środków trwałych z możliwością rozszerzenia),
  • umożliwia zmiany wartości środka trwałego,
  • słowniki: zdarzeń gospodarczych, kontrahentów, stawek VAT, wzorców księgowań, podatków akcyzowych, odsetek, kont bankowych,
  • remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
  • sporządzanie deklaracji VAT i PIT, w tym również dla wielu wspólników,
  • e-Deklaracje wysyłane bezpośrednio z programu,
  • moduł kasowy (KP, KW, raporty kasowe, obsługa wielu kas),
  • moduł przelewy bankowe, import wyciągów bankowych,
  • przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
  • księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf),
  • import danych z Księgi (DOS), Księgi z serii Biznesmen,
  • chronologiczne sortowanie wpisów w ewidencji i księdze,
  • inteligentne, szybkie wyszukiwanie kontrahentów,
  • automatyczne księgowanie dokumentów z modułów Fakturowanie, Magazyn, Środki trwałe, Kadry i Płace, Delegacje.

Wymagania systemowe:

  • Procesor: minimum 1,5 Ghz
  • Pamięć: 512 MB RAM
  • Dysk: 500 MB
  • System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8, 10
  • serwer baz danych Firebird 2.5.xx dostarczany wraz z programem.
  • wymagany zakup aktualizacji programu co 18 miesięcy.

Cennik:

Pełna wersja Aktualizacja
113,01zł 100,00zł

Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.